آخر الأخبار :
الرئيسية - شؤون منوعة - فنانات تروين تجاربهن في إبتزاز خالد يوسف .. وماذا يجعلهن يفعلون .. سوف تنصدم شاهد

بالفيديو

فنانات تروين تجاربهن في إبتزاز خالد يوسف .. وماذا يجعلهن يفعلون .. سوف تنصدم شاهد

الساعة 05:52 صباحاً (سمابرس متابعات)

أدلت بعض النجمات الشابات في مصر، برأيهن حول قضية الفنان خالد يوسف وكل من الممثلتين منى فاروق، وشيما الحاج، بعد انتشار مقاطع إباحية لهم عبر السوشيال ميديا.

ومن بين الآراء قالت كل من:

جديد سما برس قد يهمك ايضاً:

الفنان ماجد المهندس : يتصدر الترند في اغنيته الجديدة ومليون مشاهدة في يوم باليوتيوب

القبض على ثلاثة يمنيين أعيان مع نساء في أحد الفنادق وهم في وضع شاذ

شاهدوا : حفيدة عادل إمام على خطى جدها بفيديو قلدت فيه الزعيم بحرفية نادرة

شاهد : الفنانة نسرين طافش بالمؤخرة الصناعية الجديدة (صورة وفيديو )

شاهد : السعودية الشهيرة أمل الشهراني تنشر صورة عارية من داخل البحر .. وموجة غضب تشتعل ضدّها

العرافة الشهيرة ليلى عبد اللطيف : تفاجئ اليمنيين بتوقعات جديدة وتتحدث عن اصابة  الرئيس الامريكي ترامب ونهاية مرعب للعالم

شاهد بالفيديو : الفنانة انجي خوري تكشف عن مؤخرتها وملابسها الداخلية .. في وصلة رقص مثير هيستيرية على احدى جسور العاصمة السورية دمشق

سعودية : تطلب من ابنتها التي تسببت بوفاتها بفيروس كورونا مسامحتها وهكذا كان الوداع الحزين في الحظات الأخيرة لها (فيديو)

الداعية السعودي صالح المغامسي .. يصدم الجميع ويثير جدل كبير وسط متابعيه بعد تغريدة غريبة عن معاوية في نكاح النساء والحائط

شاهدوا : بفستان ضيق يظهر جميع مفاتن جسدها .. الفنانة شمس الكويتية تُهدي حكام الامارات وصلة رقص ساخنة احتفاءً برفع الحظر!؟(فيديو جرئ)

|| لمتابعة جميع أخبار سما برس عبر " Google news " أولاً بأول لكي لا يفوتك أي جديد

أميرة حافظ: (في مضايقات في الأول، لكن زي ما في الوحش، فيه الكويس، لحد دلوقتي مافيش حاجة محرجة صريحة تعرضت لها زي اللي بنسمع عنها، وكل علاقاتي مع شركات معروفة ومحترمة، وبقول ربنا يستر علينا جميعاً، وأتمنى أن منى وشيما يخرجوا من أزمتهم في أقرب وقت ممكن، الابتزاز ليس فقط في الوسط الفني، بل في جميع المهن، وفي كل المجالات يوجد الجيد والسيء).

هبة عبد العزيز: (ممكن يكون فيه محاولات من بعض الناس منتجين أو خرجين زي أي بنت بتتشغل في أي شغل، وبمجرد ما بتصديه الموضوع بيبقى خلص، مش بيقلب الموضوع بوقاحة، ربنا يستر على ولايانا وكل بني آدم خطاء، وكلنا بنغلط ومنى فاروق صعبت عليا جداً وربنا يخرجها من الأزمة دي على خير، ويقف جنبها كل الناس اللي كانت واقفة جنبها، ويارب يكون خالد يوسف اتعلم من اخطائه).

مي حسن: (ممكن يبقى كلامهم صح، بس أنا الحمد لله برا التصنيف ده، والدليل اني بقالي أربعة سنين بيتقال عليا ممثلة شابة ووجه جديد، وشغلي مع شركات انتاج كبيرة وليها اسمها وأنا من الناس اللي بترعب وقبل ما أتفق على أي شغل بعمل سيرش عن الناس اللي رايحة أقابلها، وماتعرضش عليا قبل كدة حاجة زيهم، يمكن لأني ماوصلتش للمخرج بتاعهم).

منة جلال: (طبيعي كل واحد له اصحاب، ومش معنى أني بخرج مع مخرج أو منتج أو ممثلين أن فيه علاقة، الكلام ده كان زمان، أيام رشدي أباظة كان بيجمع كل أصحابه ليلة كل خميس ويهزروا، وكلنا لينا اصحاب وبنخرج معاهم، ومش بنعمل حاجة غلط، أحنا وسط فني، بنقضي معظم الوقت في شغلنا أكثر ما بنقضيه في بيوتنا).